crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

66

سلاااام:)

آقا شما اصلا به روم نیارین که من چندوقته اینجارو ول کردم به امون خدا:]

این ترم مثله برق و باااد گذشت ... اصلا باورم نمیشه یه هفته دیگه باید برگردم شهـر دانشجویی برا امتحانا... در کل میشه گفت ترم آروم و بی سر صدایی بود خیلی چیزا برام تازگی و جنجال ترم های یک و دو نداشت که خب طبیعیه قاعدتا.. ترم بی حاشیه ایی بود البته خب اتفاق های زیادی افتاد ولی من بلدم که چطوری خیلییی ریز خودمو از حواشی بکشم بیرون ... با دو نفر از بچه های اتاق  جوریم  دو نفر دیگه هم مشکلی ندارم ولی به دلیل تفاوت ها خیلی نمیتونم صمیمی شم  در کل روابط در کمال احترام پیش میره

تو این ترم من اصلااا از گروه بیمارستانم راضی نبودم .. چون با هیچ کدوم حال نمیکردم و رو مخ من بودن با اسکی:|

این ترم شورش کردیم و دوباره گروه هارو دسته بندی کردیم من افتادم با نون و سین (همون دو نفر که گفتم با هم مچیم) بنابراین پیش بینی میشه که ترم آینده بیمارستان خیلی بهتر باشه...

برا روز دانشجو مارو بردن جشن ... اینقدر خوش گذشت که نگو... کل مسیر راه رو بزن و بکوب داشتیم ینی کسی مارو میدید عمراااا فکر میکرد ما دانشجو باشیمD:

ینی به حدی جیغ جیغ میکردیم که وقتی پیدا شدیم صداهامون خروسی شده بود:))  فقط در اون بین که غلغله بود 2 بار چایی داغ ریخت رو من ولی خب  ریخت رو کاپشنم نسوختم:)) 

از اون ور از بس خسته شده بودیم مثه جنازه همش خواب بودیم 

خیر سرم الان بین تعطیلات دوتا امتحان سر میکنم هیچییی نخوندم ... امتحان اولمون هم چشمه بعد یه کتاب کامل رو میخواد تشریحی بگیره:|

ینی واقعا میخوام بدونم فازش چیه... آخه تشریحییی ؟:/

دیروز پیش آیدا بودم... بنده خدا اونم گیر کرده میون کلی کتاب..

پ.ن: سرما خوردم ... فعلا در مرحله گلودردشم خیلی بده انگار تیغ تو گلویه آدمه:( از طرفی ظهر هم اصلااا خواب خوبی ندیدم...نگران شدم...

نظرات 3 + ارسال نظر
Pardis چهارشنبه 13 دی 1396 ساعت 17:11

سلاااام خوش اومدی

سلااام عزیز دلم:)
قوربونت

سوداگر سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 22:22

به به صاحب خونه،چشم ما روشن،خوش برگشتی!
بلا دور باشه،خب اگه از آمپول نمی ترسی به نظرم برو دو تا آمپول بزن و خیال خودتو راحت کن جون معمولا خود درمانی گلودرد دو سه هفته ای زمان می بره و تو هم که الان امتحان داری،خدای نکرده روی عملکردت تاثیر می ذاره
بابا تحویلتون می گیرن و براتون جشن می گیرن،ما که برای خودمون تو دانشگاه ول بودیم و می چریدیم تا روز آخر،اصلا به جز در ورودی و خروجی و کتابخونه هیچ جا رو نه دیدیم و نه یاد گرفتیم
برات بسته بسته انرژی مثبت آرزو می کنم و می فرستم به این امید که ایشالا امتحاناتت رو خوب بدی،مواظب خودت باش

مرررسی
نه .. نمیترسم اتفاقا از طرفدارهای پروپاقرصشم... حتما.ممنونم
اخییی نه خداروشکر میبرن البته ما خودمون از بس اعتراض میکنیم اونام تسلیم میشن:))
متشکرررم.... پس همین بسته های شما حال منو بهتر کردبازم ممنون

Jud سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 18:14

سلام!:))
دقیقا منم اومدم خونه تو این یه هفته که فرجه ی امتحاناته ولی انگار تعطیلات عید اومدم-__-اصلا درس نخوندم!
منم سرماخوردم و خیلی بده-__-!
در کل مثل اینکه اوضاع هردوتامون بی ریخته:))

سلااام جود عزیز:)
واقعا مثال خوبی زدی تعطیلات عیده
عههه چ جالب.. مرسی که بهم ثابت کردی فقط من نیستم که درس نخوندم :)))
ولی خدا اخر عاقبتمون رو بخیر کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.