crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

13

سلام:)

فردا دوباره امتحان آیین نامه دارم:|اون قبلیه مقدماتی بودش و الان علاوه بر قسمت های قبلی فنی هم شاملش میشه....

تو رانندگی پیشرفت چشم گیری داشتمhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_redface.gifپارک  دوبل رو برخلاف سایر نسوان که توش مشکل دارن(البته به گفته آقایون http://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_mrgreen.gif)خوب انجام میدم...شک نکنین شوماخر اگه حالش خوب میبود حال میکرد واسم فقط حیف تو کماست حیف...

این روزا مشغول دیدن فیلمم.آیدا واسم زده رو فلش...قرار شد با بروبچ بریم لانتوری رو ببینیم ولی جور نمیشه ....

تلگرامم زدم حذفیدم خیلی رو مخم بودhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_neutral.gif


+داعشی اومده کرمانشاه!اوه مای گاد゜*ひげ*゜ のデコメ絵文字




12

سلام:)

نتیجه ها حدود ساعت 11 دیشب اومد رو سایت....همین رو بگم که گند زدم و اگه پرستاری شهرستان ها و دهات هارو هم بیارم هنر کردم....

اصن نمیدونم چی میشه...امروز  عصر زنگیدم به کلاس رانندگی گفتم برا ثبت پرونده م کی بیام گف همین الان..به بهانه کلاس رانندگی زدم بیرون چون دیگه نمیتونستم فضای خونه رو تحمل کنم .....تا یه ذره میومد که آروم شه یکی زنگ میزد دوباره مزید علت میشد ....بابا زیاد حرف نمیزنه باز شانس آوردم مشغوله و سرش به کار خونه گرمه...ولی مامان دهنمو سرویس کرده 顔文字 のデコメ絵文字شانس منم چند تا از پسر همکاراش 2هزار شدن دیگه بدتر...تازشم میگه من هرجا میرم میگن بچه هامون 4-5 هزار شدن تو خنگی مگه؟میدونی اگه بخوایم حساب کنیم همه کسایی که کنکور دادن لب مرز شدن   و دو هزارن یا 4 هزار یا 5 هزار دیگه بده بدشون 7 هزاره و جالب عسد بدانیم که همشونم موقع انتخاب رشته بد انتخاب میکنن که میرن آزادhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_neutral.gif ....فقط من این وسط پخمhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_neutral.gifمیدونی چیه رفیق مشکل من اینه که راستشو گفتم.....البته بعضیا!!خیلیام که دمشون گرم واقعا رتبه خودشون رو میگن

امروز که رفتم بیرون یکم با آیدا قدم زدیم میگفت اول پرستاری رو بزن....بعد ش رفتم کلاس رانندگی میگم من همونی ام که زنگ زدم واسه ثبت پرونده م اومدم میگه ما فقد صبحا ثبت میکنیم゜*顔、かわいい*゜ のデコメ絵文字میدونی اینا خودشونم با خودشون درگیرن بیاین اذیتشون نکنیم....

کلی پیاده روی کردم و به این فکر میکردم که بالاخره من چه رشته ایی رو اول بزنم....به سرم زد برم بیمارستان از پرسنلش سوال کنم!سوار اتوبوس شدم رفتم تو خیابونش بعد اونقدر حواسم پرت بود که زودتر پیاده شدم خیر سرم با اتوبوس رفتمااااhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_biggrin.gifنگهبانه گفت کجا خانوم؟:|براش توضیح دادم  رفتم تو اورژانس با یه خانوم پرستار صحبت کردم گفت از لحاظ استخدامی و حقوق خوبه....

برگشتم دوباره تصمیم گرفتم قدم بزنم همیجوری هاج واج مونده بودم دوست داشتم تموم ادما و کسایی که دارن از کنارم رد میشن رو بکشم کنار و بهشون بگم بنظرتون من چه رشته ایی برم؟همینجوری که داشتم میرفتم دیدم یه پیرزنه دم در خونه شون نشسته بود با چهره ایی بسیار نورانی داشت  با یه تسبیح خیلی بلند ذکر میکرد مثه دیوونه رفتم بهش گفتم من چه رشته ایی برم؟گوشاش سنگین بودن یه لحظه به خودم گفتم خاعاک تو سرت این خل بازیا چیه زهرا؟دوباره ازش پرسیدم گفت والا دختر من پرستاری میره خیلی هم راضی هستش...!بعد دستمو گرفت گفت کنارم بشین منم نشستم همه داشتن نگامون میکردن (چون خونه شونم تو خیابون اصلی بود جایه پر رفت و آمدی هم بودش)بعد یه خانوم تقریبا همسن مادرم اومد گفت خانوم شما استخاره میگیرید؟:))))براش توضیح دادم که داستان چیه اونم اومد نشست کنارمون:)))ااونم میگفت پرستاری خوبه بزن...خلاصه خداحافظی کردم باهاشون و برگشتم....


+زندگیم جذاب ترین فیلمیه که دارم میبینم چون تهش اصلا معلوم نیست:)



11

وای مردم از استرس

10

سلام:)

مهمون داریم...یه دختر بچه کوچولوی ناز جینگلی هم دارن

واسه باباش گریه میکرد حالا باباش هم با بابای من  و کارگرا رفته بودن طبقه بالاخونه رو ببیند مامانش گفت ببر پیش باباش بعد مامان منم تو این هیری ویری داده بود من سیب سرخ کنم بردمش تو حیاط سیب های لعنتی هم تو حیاط داشتن سرخ میشدن بعد من یادم افتاد با استین کوتاه دارم میرم بالا:|رفتم مانتو م روبیارم بعد بچه توپ دید گذاشتمش تو اون یکی حیاط  گفتم جایی نری ها!!یکی نبود بهم بگه آخه زیبا این چی حالیش میشه با سرعت میگ میگ رفتم برگشتم دیدم با سر میخواست بره تو ماهیتابه منم سریع کشیدمش اونور دستش تا استخون سوخت

اونقدر حالم بده نگو:(


9

سلام:)

تو رانندگی بهتر شدم ولی هنوز مسلط نیستم...

تو تعمیر خونه هم بابا واقعا جهـاد کردا  چون 3 سوته همه دیوار ها و حموم دستشویی و اشپزخونه رو خراب کرد یکی از مهندس های آشنامون به بابام گفت من همه کاراشو واست انجام میدم آخه خودشم خونه ساخته و یه جورایی خیلی وارده .خدا خیرش بده

دو سه روز دیگه نتیجه ها میان ومن به شدت میترسم ینی چند میشم خدایا؟

خدا جون دمت گرم میدونم خیلی خرم اینارو همه میدونم ولی جونه من این یه بار آبرو مو حفظ کن...تا تقی به توقی میخوره دوباره مامان بابا گذشته مو میریزن رو آب  گذشته مو میکوبن تو سرم سرزنش میکنن نصیحت میکنن....

ای صاحبان خردی که اگه بچه ایی دارید و این کار سخیف و زشت رو  میکنید انصافا نکنید!

میدونم میخواین کاری کنید بچه تون به خودش بیاد تلاش کنه زحمت بکشه و ناراحت میشید از اینکه چرا مثه دختر فلانی یا پسر فلانی نیست و برا آینده ی زهر ماری خودش میگید و از این حرفا ولی آقا بخدا قسم اینجوری  کار ساز نیست من اینجوری به خودم که نمیام هیچ نابود ترم میشم ....عجب فیلمی داریم ما با این زندگی.

متنفرم از این کارشون وای خدای!ا حالا رتبه  های لعنتی بیان و مثلا پسر همسایه یا پسر فلان الدوله رتبه ش به پزشکی برسه دیگه مگه دست بر میدارن ....

شروع میکنن از وقتی که به دنیا اومدم شکست هامومیشمرن:|

نتیجه ش شده کابوس های ظهـر و شب من ...موند به دلم بخوابمو یه خواب خوب ببینم.

تموم نمیکنن کاراشون رو....


+به شهـر های دیگه واسه دانشگاه رفتن قطعا فکر میکنم.