crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

49

فقط بدان که در آخرین روز از سال 95 دل من بد بدجور گرفته .

48

سلام:)

ما دوروز پیش رسیدیم خونه خاله م

کلی رانندگی کردم البته کلی ام بابامو حرص دادمD:

ینییییاااا رسما دیوونه م کرده .میگه بیشتر از 80تا نرو بعد فکر کن تو آزادراه میگه 80تا عاخه:( اونوقت خودش 120میره ...فردا انشالله اگه قسمت بشه یراره بریم خونه دختر خالم البته با خونه خاله اینام...

47

سلام:)

الان که یه نگاه به وبلاگم انداختم متوجه شدم که دوتا 45دارم...ادیتش نمیکنم بزار بمونه

انشالله اگه خدا بخواد فردا راهی هستیم جنوب سمت خونه خاله:)

تو این مسیر میتونم رانندگی کنم....امروز رفتم توراهی گرفتم ...چیپس و پفک و از این آت و آشغالا:))

پسر خالم تازه به دنیا اومده..یکی از انگیزه های رفتنم چلوندن اون بشرهD:


+چند مدتی هست که فکر میکنم خیلیییی درگیر فضای مجازی شدم.مخصوصا اینستا.....کمش میکنم

45

سلام:)

آخ آخ....حال و هوای بهار....پنجره رو باز کنین و نفسسس بکشین هوای خنک بهاری، آواز گنجیشک ها، حس میکنم اشعه اآفتاب با یه شوق و شوری میخوره به صورتم....بعدم تا میای گرما رو حس کنی و گرمت شه یه نسیم خنک بهاری میاد :)

سه سال عیدام همراه با استرس و اضطراب بود.... نه میتونستم درس بخونم نه میتونستم تفریح کنم....با تموم وجود این عید رو میخوام حس کنم و از تک تک لحظاتش لذت ببرم.

میخوام خودمو جمع و جور کنم ...میخوام مثه دوران دبیرستان بترکونم  دوران کنکور حسابی عوض شدم و کاملا یادم رفته بود کی ام ....نهایتا باعث شد اون چیزی که میخوام نشه.ولی این سری کوتاه نمیام...برام درک و تحملش خیلییی سخته که تو همین مقطع بمونم.

دلم میخواد کلاس زبان برم.اگه اونجا برم تابستونا جا میمونم اینجام که نمیشه برم....ولی تابستون سه ماهش رو اینجا کلاس میرم بعد اول مهر سال دیگه ایشالله اونور میرم .میدونم که کتابا و مقطع ها فرق داره ولی خب مجبورم....


45

سلام:)

فردا آیدا میاد یوهوهوهو

از اون ورم با بروبچ قراره بریم ددر ددور