crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

49

فقط بدان که در آخرین روز از سال 95 دل من بد بدجور گرفته .

نظرات 1 + ارسال نظر
سوداگر چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 10:16

خدا نکنه...البته الان که گذشته وگرنه می خواستم بگم دم عیدی شگون نداره...امیدوارم الان با شروع بهار و فصل جدید حسابی دلت باز شده باشه...
مرسی که اومدی و سر زدی،راستش یه مدتی سر زدم و دیدم اینجا رو آپ نمی کنی فکر کردم رهاش کردی،خبری هم که ازت نداشتم و خودم هم گرفتار شدم و بعدش دیدم ای دل غافل آدرس اینجا رو گم کردم...در هر صورت هر جا هستی،چه اینجا چه اونجا،امیدوارم در انجام کارات موفق باشی،گاهی بهم سر بزن و از حالت باخبرم کن،ایشالا سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی و به تمام اهداف قشنگ برسی،یه سال شاد و خوشحال کننده باشه برات و روز به روز پیشرفت کنی...سال نو مبارک!

ممنونم پدر جاان
چشم پدر جان مرسی از آرزوهای خوبتون.
همچنین برای شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.