crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

69

سلاااام:)

دو تا دیگه از امتحانام مونده.... واقعا بریدم...امتحان بعدی پس فرداس امشبو به کل نخوندم.... تا الان نمره دوتاشون اومده که یکی رو هیجده و اون یکی رو که اتفاقا چهار واحدی هم هست شونزده و هفتاد شدم:|  کاش بشه معدل الف بشم... با این اوصاف و وضع درس خوندن علف هم نمیشم البته

چند وقت پیش یادم افتاد که من چقدر تو وبلاگ از امتحان چشم فغان و فریاد کردم... امتحان چشم خیلی سخت بود ینی یه نکته های ریزی رو سوال داده بود که به عقل اجنه هم نمیرسید ... خب منم گند زدم ...البته همه ی بچه ها گند زدن طوری که بعد امتحان همه دسته جمعی ریختیم رو سرش 

دوتا در داریم قسمت ورودی دانشگاه یکی از پسرا یکی از درارو محکم گرفته بودکه طوری استاد رو محاصره کنه که استاد نتونه بره ماهم همه اعتراض میکردیم:))

مغزشو خوردیم ... حالا ماشینشو روشن کرد میخواست بره یکی از پسرا با ماشین دوباره پیچید جلوش گفت استاد من فقط نیفتم دیگه هیچی نمیخوام گفت اتفاقا تو رو میندازم:))))

خلاصه گفتم که دیگه بهتون بگم اخرش چشمو چی کردم...

این دوتا امتحانم بدم راحت شم تازه بعدشم اگه خدا بخواد و امام رضا بطلبه قراره از طرف دانشگاه بریم مشهد 

خیلی خوب میشه :) 

نظرات 1 + ارسال نظر
سوداگر جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 17:12

خسته نباشی...فکر کنم تا الان اون امتحان دومی رو هم داده و راحت شده باشی خب یه درسهایی هست هر چی بخونیم هم نمی تونیم توش نمرۀ خوب بگیریم،ضمن این که از شانس بد معمولا این درسهای سخت استادهای سخت گیر هم دارن...ایشالا نمره ات از همه بهتر شه و معدل الف رو هم بزنی زیر بغل!
زیارت قبول،ایشالا نایب الزیاره باشی،مواظب خودت باش

سلامت باشید بله همینطوره ...ممنونم ان شالله
متشکرم ... ان شالله قسمت شماهم بشه به زودی زود... دعاگوتون هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.