crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

70

سلام:)

بازگشت غرور آفرین خودمو از امتحانا به شما و تموم دانشجوها تبریک میگم گرچه خیلیم غرور آفرین نبود

دوران امتحانا ز بس به من سـخت گذاشت که انگار منو چلوندنhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_neutral.gif خیلی لاغر شدم.. نمره چشم اومد 16 و هفتاد و پنج شدم ..

استادمون راستی راستی اون پسره روهم انداخت حالا این پسرای  که افتاده بودن چند نفری رفته بودن پی وی استاد اونم نه گذاشته بود نه برداشته بود دسته جمعی همشون رو بلاک کرده بود Cats≧ω≦ のデコメ絵文字

یکی دیگه از نمره هامم اومد اونم 18 شدم ... دلم برا بیمارستان رفتن تنگ شده

پنج شنبه بر میگردم ... از طرفی هم شور و شوق مشهد رو دارم هم ترم جدید و بیمارستان... با دوستا مسافرت دسته جمعی خیلی میچسبه همش تو راه بگو بخنده و رقص و شوخی...

دلم امام رضا خیلی میخواد . واقعا خداروشکر که جور شد ...

چندتا از بچه ها انتقالی گرفتن ... آخه امسال بعد از کلی سال اولین باری بود مهمان گرفتن دیگه پولی نبود منم مثله اسکلا ثیت نام نکردم

میدونی من ارامشم اونجا بیشتره.. از وقتی اومدم همش دعواست همش میگم کی بشه برگردم؟

درسته که اینجا از لحاظ دانشگاه و استاد و همه چیییی از اونجا سرتره .. ولی ارامش من اونجا بیشتره

بعضی وقتا فکر میکنم اون دورانی که درسم تموم میشه رو چه خاکی بریزم تو سرم؟

خلاصه که اصلا پشیمون نیستم...

نظرات 1 + ارسال نظر
سوداگر سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 19:15

سلام
خب خسته نباشی خانوم،از امتحانها،نمراتت هم که خوب شدن،تبریک!
جالبه،پی وی استاد؟ما جرئت نمی کردیم از در اتاقش بدون اجازه داخل بشیم بعد پسرای شما...چه قدر زمونه تغییر کرده خدایی...خب البته استادها هم فرق کردن،با استادهای ما که اصلا نمی شد حتا شوخی کرد...
بله سفر دسته جمعی خیلی کیف می ده،توصیه می کنم اگه اهل خاطره جمع کردنی حتما یه دوربین خوب با خودت ببری،چنین سفرهایی بر خلاف تصور ممکنه دیگه به آسونی جور نشه و دوستانی هم که همراهیت می کنن در آینده انتقالی می گیرن،فارغ التحصیل می شن و می رن یه شهر و کشور دیگه یا ازدواج می کنن و محو می شن و دیگه فرصتی برای این که باهاشون جایی بری پیش نمی آد و اون وقت عکسها هستن که خاطراتشون رو برات زنده می کنه،امیدوارم خیلی بهت خوش بگذره،زیارت قبول پیشاپیش،ما رو هم دعا کنید
کلا مستقل شدن و آرامش داشتن خیلی ارزشش بیشتر از تمام چیزاییه که می تونیم داشته باشیم به جز سلامتی...خدا همیشه سلامتی بده و در کنارش آرامش و استقلال،باور کن همین سه تا مفهوم خوشبختیه...خوشبخت باشی

سلااام:)
ممنونم سلامت باشین
آره ... تازه یه استاد دیگه داشتیم که پسرامون اخر هفته ها باهاش میرفتن جوج میزدن
بله حتما... کلی عکس از مشهد قبلی دارم که با دیدن هر کدوم خاطرات برام زنده میشن... چشم حتما
بله کاملا..مستقل شدن آرامش رو هم با خودش میاره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.