crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

53

سلام:)

این روزا بیشتر درگیر ترجمه شدم.... کلاس زبانم رو ادامه میدم و باشگاه هم میرم

اخ آخ چشتون روز بد نبینه ...هفته اول که باشگاه میرفتم اصلا نمیتونسم از سرجام بلند شم...تموم عضلاتم گرفته بودن:|

الان یخورده بهترم ولی باز تو راه رفتن میلنگم

از بس چند ساله که ورزش نرفتم به کلی تحلیل رفتم.... نگران کلاس زبانم هستم چون تو شهرستان دانشجویی این اموزشگاه شعبه نداره و من مجبورم دوباره کتاب عوض کنم و کلی دردسر دیگه و تابستون بعد دوباره تعیین سطح بشم:|خیلی بده

کاش حداقل استان قبول میشدم...اگه استان بودم این همه دردسر رو نداشتم و راحت میتونستم ادامه شو بخونم...از طرفی تایم کلاسم باید در نظر بگیرم که با یونی تقارن نداشته باشه:/

اگه بشه باشگاهمم اونجا ادامه بدم که خیلییی عالی میشه

52

سلام:)

داشتم پست های قبلی رو میخوندم...چقدر اتفاق افتاده تا الان

از ماجرای خواستگاری خیلی جدی ایی که داشتم و پیشنهاد ها و اتفاق های دانشگاه و بیمارستان...

هنوزم همونم. همون  زهرایی که شبا دلش میگیره ,همونی که هنوزم با تنهاییش حال میکنه و نمیدونه چرا باید کسی رو تو زندگیش را بده...همونی که هنوز بهترین دوستش آیداس...

امتحانام خوب بود معدلم 18/22 شد ... تو دانشگاه شخصیتم مورد تایید استاداست  در واقع روم حساب باز میکنن

ولی هنوزم نتونستم خیلی با این رشته کنار بیام....هنوزم یه چیزی ته وجودم میگه برام کافی نیست هنوزم گاهی وقتا از بیاد آوردن روزهای کنکور دلم میگیره

دلم میخواد باز کنکور بدم....شااید شااید بعد از کارشناسی دوباره اقدام کردم....

تابستون کلاس زبان میرم...ولی بیشتر وقتم تلف میشه دلم نمیخواد اینطوری باشه

البته دارم یه کتاب ترجمه میکنم که استادم داده با همکاری دو تا دیگ از بچه ها

امیدوارم ب نتیجه برسه