crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

53

سلام:)

این روزا بیشتر درگیر ترجمه شدم.... کلاس زبانم رو ادامه میدم و باشگاه هم میرم

اخ آخ چشتون روز بد نبینه ...هفته اول که باشگاه میرفتم اصلا نمیتونسم از سرجام بلند شم...تموم عضلاتم گرفته بودن:|

الان یخورده بهترم ولی باز تو راه رفتن میلنگم

از بس چند ساله که ورزش نرفتم به کلی تحلیل رفتم.... نگران کلاس زبانم هستم چون تو شهرستان دانشجویی این اموزشگاه شعبه نداره و من مجبورم دوباره کتاب عوض کنم و کلی دردسر دیگه و تابستون بعد دوباره تعیین سطح بشم:|خیلی بده

کاش حداقل استان قبول میشدم...اگه استان بودم این همه دردسر رو نداشتم و راحت میتونستم ادامه شو بخونم...از طرفی تایم کلاسم باید در نظر بگیرم که با یونی تقارن نداشته باشه:/

اگه بشه باشگاهمم اونجا ادامه بدم که خیلییی عالی میشه

نظرات 3 + ارسال نظر
Pardis پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 02:19 http://www.lostheaven77.blogfa.com

سلام احتمالا به زودی هم دانشگاهی میشیم

به بهههه گیلی گیلییی خوشحالم کردین

سوداگر یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 23:02

به به اینجا چه خوشکل شده،تبریک می گم

مررررسی...ذوقیده شدم خخخ

سوداگر شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 12:48

سلام
خیلی خوبه که برای تابستونت برنامه داری...یادگیری زبان هم که از واجباته به اندازۀ همون ورزش...اگه ورزش برای تعالی جسم خوبه زبان کلید پیشرفته در همه جا...دعا می کنم کارات درست بشه بتونی جوری که با دانشگاهت تداخل پیدا نکنه زبان هم بخونی...ببین حتا اگر سختی داشت ادامه بده،زبان خیلی مهمه و درهای زیادی رو به روت باز خواهد کرد،اینه که به خاطر فایده های زیادش در آینده،حتا اگه الان متحمل زحمت بشی ارزش داره...خدا قوت در کل،آفرین بر این همه تلاش و پشتکار

سلام:)
آره خداروشکر این تابستون کلاس هایی رو که واقعا دوست داشتم رفتم....ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.