crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

47

سلام:)

الان که یه نگاه به وبلاگم انداختم متوجه شدم که دوتا 45دارم...ادیتش نمیکنم بزار بمونه

انشالله اگه خدا بخواد فردا راهی هستیم جنوب سمت خونه خاله:)

تو این مسیر میتونم رانندگی کنم....امروز رفتم توراهی گرفتم ...چیپس و پفک و از این آت و آشغالا:))

پسر خالم تازه به دنیا اومده..یکی از انگیزه های رفتنم چلوندن اون بشرهD:


+چند مدتی هست که فکر میکنم خیلیییی درگیر فضای مجازی شدم.مخصوصا اینستا.....کمش میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
سوداگر چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 10:12

به به چه عالی...مسافرت...قدم نو رسیده مبارک...پس الان جنوبی...هوا گرمه؟خوش می گذره؟جای ما رو خالی کن حسابی
آهان پس اینجا نمی اومدی اونجا مشغول بودی،خب اقلا یه نشونی می دادی بهت سر می زدیم،ما که اینجا دلمون پکید در این چندماه!

ممنونم
والا الان دیگه برگشتیم ولی اونجا که بودیم هوا خیلی آزار دهنده نبود خداروشکر...شرجی هم خیلی نبود...جای شماهم حسابی خالی♡

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.