crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

9

سلام:)

تو رانندگی بهتر شدم ولی هنوز مسلط نیستم...

تو تعمیر خونه هم بابا واقعا جهـاد کردا  چون 3 سوته همه دیوار ها و حموم دستشویی و اشپزخونه رو خراب کرد یکی از مهندس های آشنامون به بابام گفت من همه کاراشو واست انجام میدم آخه خودشم خونه ساخته و یه جورایی خیلی وارده .خدا خیرش بده

دو سه روز دیگه نتیجه ها میان ومن به شدت میترسم ینی چند میشم خدایا؟

خدا جون دمت گرم میدونم خیلی خرم اینارو همه میدونم ولی جونه من این یه بار آبرو مو حفظ کن...تا تقی به توقی میخوره دوباره مامان بابا گذشته مو میریزن رو آب  گذشته مو میکوبن تو سرم سرزنش میکنن نصیحت میکنن....

ای صاحبان خردی که اگه بچه ایی دارید و این کار سخیف و زشت رو  میکنید انصافا نکنید!

میدونم میخواین کاری کنید بچه تون به خودش بیاد تلاش کنه زحمت بکشه و ناراحت میشید از اینکه چرا مثه دختر فلانی یا پسر فلانی نیست و برا آینده ی زهر ماری خودش میگید و از این حرفا ولی آقا بخدا قسم اینجوری  کار ساز نیست من اینجوری به خودم که نمیام هیچ نابود ترم میشم ....عجب فیلمی داریم ما با این زندگی.

متنفرم از این کارشون وای خدای!ا حالا رتبه  های لعنتی بیان و مثلا پسر همسایه یا پسر فلان الدوله رتبه ش به پزشکی برسه دیگه مگه دست بر میدارن ....

شروع میکنن از وقتی که به دنیا اومدم شکست هامومیشمرن:|

نتیجه ش شده کابوس های ظهـر و شب من ...موند به دلم بخوابمو یه خواب خوب ببینم.

تموم نمیکنن کاراشون رو....


+به شهـر های دیگه واسه دانشگاه رفتن قطعا فکر میکنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سوداگر پنج‌شنبه 14 مرداد 1395 ساعت 15:08

سلام
باریکلا! کی امتحان عملی رانندگی داری؟نترسیا،خیلی راحته،فقط پارک دوبل و نیم کلاچ رو تا می تونی تمرین کن،این دو رو بلد باشی قبولی!
آخ آره،این بابا مامانها با این مقایسه کردنشون...در هر صورت من به عنوان یک درد کشیده که حرفات رو درک می کنم بهت می گم،گرچه حرفهاشون تلخه،ولی تو به خودت اعتماد داشته باش؛درسته مدرک و قبولی در دانشگاه خوبه و خیلی از در ها رو به روی آدم باز می کنه ولی همه چیز نیست...مهمترین چیز به نظرم در زندگی اینه که آدم خودش و دنیای اطرافش رو درست بشناسه و بفهمه کجاست و چه کاری می تونه انجام بده...شبیه موعضه شد،نه؟ خلاصه کلام،دخترم اصلا به حرف کسی گوش نکن،من خودم شخصا بهت افتخار می کنم!
دور شدن از خانواده و زندگی در یه شهر دیگه درسته کمی سخته ولی دستاوردهای خوبی هم داره،البته باید براش آمادگی پیدا کنی،هم از نظر فکری و هم روحی...مسئله رو برای خودت گنده نکنی ها،فقط با خونسردی و بسیط فکر کن...بتونی از پسش بربیای خیلی تجربه کسب می کنی...امیدوارم همیشه بهترین تصمیمات رو بگیری و موفق باشی

سلام:)
نه پدر هنوز نرفتم ...فقط دارم تعلیمی میرم مرسی.. چشم حتما اتفاقا مربیمم همین حرف شمارو گفت
اصلند دهن منو سرویس کردن :|ما سینه سوختگانیمچشم پدر امیدوارم بتونم ....وایییی پدر مرسیییی
18 ام ینی دوروز دیگه میاد:(مچکرررررم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.