crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

1

سلام:)

اولین پست این وبلاگه .نتونستم دوباره به بلاگفا اعتماد کنم....

فکر میکردم کنکور خوب دادم.ولی اومدم چک کردم نه .خوب نبود

از سر درد چشمام داره در میاد

سرم داره میترکه...

نظرات 1 + ارسال نظر
سوداگر شنبه 26 تیر 1395 ساعت 08:40

سلام...به به مبارک باشه خونۀ جدید...دلم تنگ شده بود،بالاخره یه جای مشخص هست که بهت سر بزنم...
خب،فقط بهت می گم خسته نباشی و هیچی ازت نمی پرسم،نه این که نخوام بدونم چیکار کردی ولی خودم یادمه وقتی کنکور داده بودم اون قدر گیج و خسته و بدتر فرسوده بودم که به رغم نگرانی برای نتیجۀ کنکور فقط دوست داشتم یکی حالمو درک کنه و یه چیز جالب تعریف کنه تا من بخندم...
ایشالا همیشه تندرست باشی،خسته نباشی جدا، فدای سرت هر چی بوده و شده، بهش فکر نکن، خوش بگذرون،اگه شد مسافرت برو، نشد حتا در حد این که توی کوچه هایی که دوست داری قدم بزنی و واسه خودت بخندی برو بیرون و به خودت این اجازه رو بده که فضات تغییر کنه...مطمئن باش سرنوشت خودش اون جوری که باید رقم می خوره...خوش باشی دخترم

سلام پدر جان:)
خیلی ازت ممنونم اره .....متاسفانه حالمو بدتر میکنن...
چشم حتما .انگار یادم رفته زندگی چجوریه
مرسی از اینکه سر میزنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.