crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

2

سلام:)

امروز به اندازه یک تاریخ اتفاق افتاد.

صبح که بیدار شدم باورم نمیشد این منم درست مثله پرنده ایی بودم که از قفس آزاد شده اونم بعد از سه سال...ولی خب چه فایده مامانم سر صبحونه گند زد به حال و احوالاتم:|

بابام گفت که بریم واست حساب باز کنم .بعد کل خونه رو دنبال کارت ملیم گشتیم  ولی پیدا نشد  داشتم دیوونه میشدم خونه خاله اینام دیروز بعد کنکور اومده بودن خالمم بنده خدا کلی این ور اونور میگشت هیچی به این نتیجه رسیدیم که دیروز سر آزمون زبان جاش گذاشتیم:|

میخواستن جر بدن منو D:

رفتیم تا اون سر دنیا ...اونقدر حالم خراب بود که سرمو انداختم پایین بدون هیچ حرفی رفتم سر صندلی ایی که بودم یه خانومه اومد دنبالم گفت امرتون گفتم کارتمو جا گذاشتم رفتیم دیدم همونجا بود حالا بعد از اونم رفتیم حساب باز کردیم...

و اما عصر :)

با آیدا و محنا و طیبه رفتیم بیرون یاد و خاطره گذشته تو وجودم زنده شد...چقدر زمان بد گذشت رفیق

خونه آیدا اینا دیگه کنار ما نیست

دور تر شدن بد عست رفیق ,بد...

وقتی تو راه برگشت خونه بودم یاد تموم روزایی افتادم که چقدر پیش هم بودیم...

هنوزم مثه گذشته شیت و خلیم:)موقع رفتن کلی دعوامون شد که کجا بریم ..هنوزم وقتی میریم تو کافه مبصر لازم داریم تا کمتر جیغ جیغ کنیم ,هنوزم سر قاپیدن منو دعوامون میشه ,هنوزم یواشکی از هم عکس میگریم...

پیر شدیم ولی بزرگ نهD:


+سه ساله همشهری جوان نخوندم باید برم از دلتنگی درش بیارم

نظرات 1 + ارسال نظر
سوداگر دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 12:14

سلامون علیکم!
از این سوتی ها من تا دلت بخواد می دم، منتها چون صداشو در نمی آرم کسی دعوام نمی کنه
می گم این اصطلاح شیت و خلیم رو کمی توضیح بده برام تازگی داشت
خوش بگذرون دخترم، اصلا هم به هیچ چیز و هیچ کسی فکر نکن...الان وقتشه کاملا و اختصاصا به خودت فکر کنی...فقط و فقط خودت!

سلااام پدر:)
وای پدر من این روزا شانس بیارم خودمو جا نزارم کلیه
شیت ینی چی؟:))))))شیت کلمه ایی کاملا کرمانشاهی به معنی دیوونه س .کلی خندیدم اصن حواسم نبود که اینو نوشتم....
چشم پدر جان خیلی ازت ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.