crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

3

سلام:)

آقو من رسم پوکیدم اصلند به فنا رفتم:| میخوایم طبقه بالای خونه مونو تعمیر کنیم بعد داریم اسباب کشی میکنیم طبقه پایین ... درسته که یه جورایی اسباب کشی محسوب نمیشه ولی واقعا سخته این همه خرت و پرت و یخچال و گاز و کلی چیز دیگه رو هی ببری پایین هی برگردی ینی از بس بالا پایین کردم گرخیدم

الان تقریبا طبقه پایین آماده س و آی ام کوزت:)خاله هم که اومده خیلی زحمت میکشه کلی خسته شد :(

صبحی خیر سرم میخواستم ببرم حموم بعد که رفتم اول آب گرم بود بعد که من واس دومین بار داشتم شامپو میزدم آبش شد یخ یخ:|حالا شوما تصور بفرمایید قیافمو با گیسوهای آغشته به کف و قیافه اینجوری:|که داشتم خودمو تو آینه رو به رو میدیدم و فریاد های بابا که زهرا بیا بیرون این درست نمیشه باید زنگ بزنم تعمیر کار...

هیچی دیگه خودمو گربه شور کردم اومدم بیرونD:

یه دوستی دارم اسمش ریحانه س و وسواسیه با خودم فکر میکردم اگه اون الان جای من میبود خودشو میکشت:)))

حالا اومدم بیرون چون اون اقاهه اومد که ابگرمکن رو درستش کنه بابام میگه بدوبرو نون بخر حالا من اخرین باری که نونوایی رفتم یادم نیست فکر کنم دوره دبستان بود:|خیلی بدم میا برم نونوایی ,خیلی.... هرکاری بگین میکنم جز این یه کار هیچی دیگه آخرش منو با دگنک فرستادن تازه نوناشم داغ بود دستام سوخت:(بی تربیتا:(

+دختر خالم و خواهرم تو این وضع دارن کلی آتیش میسوزونن.حورا کلاس زبان میره (حورا ایز مای سیستر)و طنینم باهاش میفرستیم بعد امروز که دومین جلسش بود معلم یا بقول خودش تیچرش بهش گفته بود دیگه طنین نیاد اینو برگشتن طنین گفت اینقدر عصبانی شدم که نگو یکی نیست بهش بگه آخه قوزمیت این طفل معصوم چیکار به تو داره,اونقدر دلم سوخت اینو از زبون این بچه نیم وجبی شنیدم... به مامانم گفتم این جلسه که خواهرمو برد بهش بگه شعورم خوب چیزیه شما مهمون خونه تونم بعد از دوروز میندازید بیرون؟!من میدونم که هر کلاسی بهر حال قوانین خودش رو داره ولی اخه با چندتا بچه معصوم 5-6ساله طرفه!

+اقا باز صد رحمت به دوران کنکور.زندگی چه سخت بود ما ندونستیمD:

نظرات 1 + ارسال نظر
سوداگر سه‌شنبه 29 تیر 1395 ساعت 22:10

سلام دخترم! :)
وای اسباب کشی بعد از کنکور؟نامردیه خدایی
این توصیفاتت از سرد شدن آب منو یاد یه بخشی از کتابم انداخت،نمی دونم خوندیش یا نه ولی جایی است که عمۀ پیر خانوم آهنی می آد دیدنش و قرار می شه بره حموم و درنا می شه مسئول گرم نگه داشتن آب و از قضا یهو آبگرمکن خراب می شه...خیلی گرفتاری بدیه که یهو زیر دوش آب سرد بشه
گربه شور رو خوب اومدی،این اصطلاح در منزل ما هم رایج عست! :)
جدی تا الان نون نخریده بودی؟مگه می شه؟مگه داریم؟
این بی تربیت رو باید به اون معلم زبانه می گفتی یه بی رحم هم روش!
حالا ایشالا دوران سختی سپری می شه باز لذت می بری از تعطیلیت...مواظب خودت باش دختر گلم

سلام پدر:)
ارهههه.بد وضعیتیه
راستش نه خیلی وقت پیشا رفته بودم:دی
متشکرم پدر جان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.