crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

31

سلام:)

اوه اوه !اینجارو!چه گرد و خاکی گرفته....

اونقدر حرف برای گفتن دارم که نمیدونم از کجا بگم؟

از دانشگاه راضی ام خداروشکر هم محیطش خوبه و هم بروبچ تو خوابگاهمون!

دخترای هم اتاقیم همه باحال شبا بیدار میمونیم و کلی میخندیم طوری که همیشه میان شکایت:))

صبحی با بابا برگشتم دلم کلی تنگ شده بود برای مامانم برای خواهرم برای آیدا!

اونقدر حرف داشتم بزنم که فکر میکنم اور دوز کردمD:

الان هیچی به ذهنم نمیاد....

نظرات 1 + ارسال نظر
سوداگر دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 10:06

خوش برگشتی دخترم...خوشحالم می بینم خیلی زود تونستی با محیط جدید اخت بشی...این دوران یه دورۀ جدید از خاطره سازیه که خیلی با دوران دبیرستان فرق داره و یه جور دیگه هم توی یادت ثبت می شه....دوستی های دوران دانشگاه موندگارترن و در آینده و وقتی شاغل بشی ممکنه خیلی از همکلاسی هات همکارت بشن...یا حتا فرضا در همایشی یا گردهمایی راجع به حرفه ات اونها رو ببینی...خلاصه داری با دوستان همیگشیت آشنا می شی،بهت خوش بگذره

سلااام پدر:)
مچکرم
آره ...دارم سعی میکنم آداپته شم.
امیدوارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.