crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

33

سلام:)

دیشب تو گروه دانشگاهمون اتفاق خیلی بدی افتاد.

توجه داشته باید ما هنوز یه هفته نیست که دانشگاه میریم اون وقت پسرا سر اینکه ما بهشون سلام نمیدیم یا وقتی اونا سلام میدن ما جواب نمیدیم کلی مارو سرزنش کردن!

خب قبول دارم ولی هنوز نرسیدیم که!باید یه ذره یخ دانشگاه آب بشه بعد....اینقدر بدم از این بی جنبه بازیا میاد.

حالا ما این موضوع رو تو گروه حل کردیم ینی قرار شد درست و حسابی به هم سلام بدیم  بعدشم من از اولش سلام میدادم فقط بعضی از دخترا سلام نمیدادن یا جواب نمیدادن که باز من بهشون حق میدم بابا هنوز دو روز نیست که رفتیم!:|

حالا ما یه گروه زده بودیم خیر سرش گروه درسی بود آقا جونم براتون بگه تو این گروه هرچیزززی بحث میشد جز درس!ینی کاملا چت میکردن یکی میگفت من گشنمه یکی میگفت من خوابم میاد اون یکی میومد خاطره تعریف میکرد اصن یه اوضاعی بود ها☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字

جوری بود که یه ساعت آف میشدی 600 تا پی ام میومد:|

براین شدیم تا گروه دیگری بسازیم که فقط توش فایلای درسی باشه چون اون وسط کسی فایل میفرستاد بین چت کردن ها گم میشد و پیدا کردنش صبر ایوب میخواست焦る のデコメ絵文字

حالا اینو گوش کنین!ما دخترا هم یه گروه جداگونه داشتیم!!این ینی سه تا گروه!!!

بعد گویا آقایون هم یه گروه دارن که فقط خودشون توش عضون حالا دیشب یکی از آقایون یکی از دخترا رو با کلی الفاظ رکیک مورد لطف خودش قرار داده بود و اشتباهی زده بود تو گروه درسی(میخواسته بود بزنه تو گروه خودشون)

اون قدر کلمات زشت بود که ما دخترا حدود نیم ساعت تو شوک بودیم

اون دختره که بهش این حرفا زده شده بود رفته بود قرص فلوکسیتین و آرام بخش خورده بود!!فکر کن...ترم اول یه همچین مشکلی برات پیش بیاد...

آدم چقدر زده میشه..من خودم داشتم دیونه میشدم ...عجب گرگ هایی دورمون بودن!!

بیچاره دوستم....خدا میدونه که حالا چقد به ماها حرف زدن ....اون یه تیکه ش بود که رو شد.میدونی خدا رو سیاهشون کردها..از همه شووون متنفرم

از اینکه پشت این همه لبخند و احترام همچین تفکراتی نهفته بوده حالم بهم میخوره

بماند دیگه عذر خواهی های بعدش و اینکه کار دوستم بوده و گوشیم دسته اون بوده...

خلاصه دیشب داغون بود حاله هممون

خداروشکر ما چهره واقعی اینارو شناختیم سریعا لفت دادیم.

خب بگذریم از این صوبتاhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_redface.gifخوبین؟

هنوز نرسیده به دانشگاه دوتا کنفرانس دارمhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_neutral.gifهنوزم برا هیشکدوم خودمو آماده نکردم...ولی امروز میخوام برم سراغ درسا همه رو متلاشی کنم راحت شم والااhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_biggrin.gif


مواظب خودتون باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
Pardis دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 18:26 http://www.paradise7713ap.blogfa.com

کلا پسرا 95درصدشون بی جنبه و بی شعور انشما حرص نخور

والا من تصوراتم همه به فنا واصل شد
چشمD:

مامان3 دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 10:20 http://maman3.blogsky.com/

پسرا دخترارو واسه تفریحشون میخان .....حتی وقتی ازدواج کنند باز هم این تفریحو دوست دارن...

دخترا هم ساده ...حالا خوبه فهمیدین ...دیگه نزارین سواستفاده کنند والا

اره...بسوزه پدر خامی و بی تجربگی:))
خداروشکر که فهمیدیم.

سوداگر دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 10:17

خب این اتفاقا کاملا برای من تازگی داره چون در زمان ما هنوز تلگرام نبود که بخوایم گروه تشکیل بدیم...می دونی،حالا جدا از تبعاتی که گروه های مختلط یا تفکیک شده داره،در هر صورت یه تجربه اس که باید کسب بشه...شما در زمانی هستین که این گروه ها دارن جا می افتن و قطعا چند سال دیگه که خودت سال بالایی بشی و حرفهای سالهای پایینی رو در مورد گروه بشنوی برات تازگی خواهد داشت...من فکر می کنم تجربۀ گروه لازمه چون یه روش آزمایشی کم خطرتر نسبت به حضور در گروه های واقعی و جمع های انسانیه...گرچه در گروه های مجازی افراد خیلی راحت می تونن خودشون رو چیز دیگری جا بزنن ولی خب باز هم می شه واقعیتشون رو شناخت...
بگذریم؛خسته نباشی خانوم دکتر،کلی کار داری با این اوصاف...خدا قوت!بعدا بیا تعریف کن ببینم کنفرانس رو چه کردی...مواظب خودت باش

اره
کاش اصلا تله نبود من پشیمون شدم از اینکه عضو شدم
تاثیرات بدش رو من بیشتره تا خوبش
قبول دارم یه چیز نسبیه و به خود فرد بستگی داره
مچکرم
چشم حتما؛)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.