crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

34

سلام:)

تسیلت میگم عاشورای حسینی رو امیدوارم هممون بهره برده باشیم....من زیارت عاشورا خوندن رو خـیلی دوست دارم مخصوصا اون قسمتش که خدارو شکر میکنه بابت این مصیبت.بنظرم خیلی حرف توشه....

خب من یکی از کنفرانس هارو تقریبا خوندم البته باید یبار دیگه مرورش کنم

زبان رو هم یه کمی خوندم ولی بقیه کتاب هارو اصن نخوندماز بس این کنفرانسه کار داشت....

فردا دلارا قراره از تهران بیادو قتی از تهران میاد هممون دور هم جمع میشم و دوباره دیدار تازه میکنیم ...گرچه منو آیدا زود به زود همو میبینیم ولی دلارا رو خیلی وقته ندیدم

شاید جمعه برگردم شایدم شنبه....هنوز وسیله هام پخش و پلانhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_sad.gif


+پالتو اینترنتی 20 روز پیش سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده احتمالا بعد زمستون میادhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_neutral.gifآمدی جانم به قربانت ولی بعد زمستون چرا

+گواهینامم به دستم رسیدCats≧ω≦ のデコメ絵文字دو سه بار دور خونه رو از خوشحالی مثه این دیوونه ها میدویدم...



نظرات 2 + ارسال نظر
سوداگر چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 13:28

سلام...چه خبر دخترم؟خوبی؟همه چیز مرتبه؟

سلااام پدر جان:)
اره خداروشکر همه چیز خوبه فقط نتونستم اپ کنم....بابت تاخیر پیش امده متاسفیم
مرسی

سوداگر پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 11:27

سلام
خسته نباشی از آمادگی برای کنفرانس...ایشالا می ری یه کنفرانس درجه یک اجرا می کنی که همه بعدش ایستاده تشویقت کننو البته استاد هم بهت نمرۀ کامل بده!
دلارا...چه اسم جالبی...تا به حال نشنیده بودمایشالا به همه تون خوش بگذره و حسابی بخندید و کلی خاطرۀ خوب جمع کنید
خریدهای اینترنتی همیشه این طورین،البته به اون دیری نمی رسه ولی بهتره همیشه کد رهگیری از فرستنده بگیری و مدام چک کنی
+مبارکهههههه حیف عکسی که گذاشتی مشخص نیست چیه ولی خیلی خوشحال شدم،بهت تبریک می گم،یادم مونده چه قدر براش استرس داشتی و حالا مزد تلاشهات رو گرفتی،یک دنیای جدید مهیج در رانندگی برات آرزو می کنم!

مرسی پدر جان:)
خداروشکر کنفرانس خوبی بود گرچه اولش استرس داشتم ولی کم کم بعدش به خودم مسلط شدم!
اوهوم منم اسمش رو خیلی دوس دارم!
اره...پدر خیلی دیر رسید...تازه همین چند روز پیش اوردن دمه در خونمون....
+مررررررسیعکس تو این پست نزاشتم ولی وقت کنم حتما میزارم..اره کلی استرس کشیدم ولی بعدش یه تجربه جدید رو با موفقیت به دست اوردم...هنوزم از مرور خاطره ش لذت میبرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.