crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

36

سلام:)

این اولین پست من اندرون خوابگاهه:)

جونم براتون بگه که امتحان فیزیو لوژی فردا رو کنسل کردیم آی حال دااااد آی حال داد

فردا تا ساعت دو کلاس نداریم 

امروزصبح که میخواستیم بیایم ساعت چهار صبح بیدار شدم چون هشت کلاس داشتم.... :/

دلم تنگ شده اندکی....

نظرات 2 + ارسال نظر
سوداگر سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 18:17

سلام...یه کم اضطراب داشتی به نظرم،معلومه خیلی راحت نبودی به نوشتن...ایشالا خیلی زود عادت کنی و البته دلتنگی که هست ولی می گذره...مواظب خودت باش دخملم!

سلام پدر:)
اوهوم....تو خوابگه نمیتونم بنویسم از طرفی وقتی هم برمیگردم نمیدونم از کجا شروع کنم برای نوشتن!
چشم مرسی

یلدا دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 23:37 http://journalstarcity.ir

رشته ت روانشناسی درسته ؟
اره خوابگاه یکم آدم اذیت میشه
دوست داشتی به وب منم سر بزن خوشحال میشم
موفق باشی

نه عزیزم
والا یکم چه عرض کنم...اونجا اصن ادم نمیتونه اپ کنه
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.