crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

50

سلام:)

جونم براتون بگه ما دوروزه که برگشتیم و الان خونه مادر بزرگیم

احتمالا فردا برمیگردیم خونه....

خونه کلی کار دارم . ترجمه دارم، کتاب نخونده دارم به علاوه کلی امتحان که قراره تو عید بخونم چون بعد عید فشرده میشن...

دارم 1984رو میخونم از جرج اورول ...یه رمان سیاسی هستش...جملاتش رو با گوشت و استخون درک میکنم محشره ...اگه کتابخون هستین حتما تو لیست کتاب هاتون قرارش بدین:)

معده دردم باز عود شده...سنگینی، حالت تهوع...

زیر چشمام کبود شده و سیاه! فک کنم باز حساسیت فصلی گرفتم  چون خارش هم داره ..برا اونم یه نسخه باید دکتر برم:|

کرمانشاه که برم باید مانتو بگیرم ویه شلوار جین چند وقت پیش گرفتم که اصلا پا نزدم یه خورده اونم باید تنگ کنم...

نظرات 1 + ارسال نظر
سوداگر دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 12:36

سلام خوش برگشتی...ایشالا که خوش گذشته حسابی...خوندمش اون کتاب رو،خصوصا الان در این دوران خیلی اون کتاب قابل فهم تره،انگار برای الان نوشته شده از جرج اورول اگر مزرعۀ حیوانات رو نخوندی حتما بخون،اون که دیگه کاملا شرایط حال حاضر ماست!بی کم و کاست
ای داد...حالا بهتری؟خیلی بده که آدم سال نویی مریض باشه...من هم سرماخوردگی داشتم تا الان سمجه ول نمی کنه
ایشالا لباسهای قشنگ بگیری و به شادی بپوشی

سلاااام مرررسی
واقعا همینطوره...آره اونم خوندم خیلی قشنگه.
آره خداروشکر چندروزه دردش کمتر شده
مرسی پدر جآن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.