crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

55

سلام:)

جونم براتون بگه الان میخوام برم اون چند صفحه رو که از ترجمه مونده بود رو هم تموم کنم...

آیدا دیروز زنگ زد به صورت کاملا مرزی علوم پایه رو نمیفته!:)) دلم میخواد برم خرید امااا ته جیبم خالی خالیه.... اصن شپش پاسور میکنه تو جیبم... خدایا پول برسون گونی  گونیhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_redface.gif

فردا کلاس زبان دارم... تکلیفام رو نصفشون رو انجام دادم بعضیاش مونده

واااای باشگاهم دارم気持ち のデコメ絵文字ینی از باشگاه بر میگردم عینهووو خمیر وا رفته میشم تازه کل روز بعدشم بدن درد دارم....

هعییی این تابستونم بدون مسافرت گذشت... دلم مشهد میخواد... اگه از طرف دانشگاه ببرن مشهد خیلی خوب میشه...با بروبچ خیلی حال میدهhttp://goli88.persiangig.com/image/Smilies/icon_biggrin.gif

این روزا خیلی حوصله م سر میره تو خونه با این که دوتا کلاسم میرم ولی خب بازم کسلم...

من برم ببینم این ترجمه مو چیکار میکنم

فعلا...゜*森girl*゜ のデコメ絵文字

نظرات 3 + ارسال نظر
Pardis شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 22:25 http://www.lost heaven77.blogfa.com

ینی میشه منم اونقد با همکلاسیام صمیمی بشم که دلم بخواد باهاشون برم سفر

آره عزیزم چرا نشه؟
ولی من اون اولا خیلی زجر کشیدم پست بعدی رو حتما راجبش مینویسم بخون

سوداگر شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 08:08

سلام
خسته نباشی از این همه کار...بابا به نظرم تو خیلی برنامه ات پره...ولی خب ظاهرا انرژی زیادی داری،تنها کاری که می شه کرد شاید این باشه که برنامه ات رو پر تر کنی...بعد میای اینجا دو تا وای دیگه اضافه می کنی و می گی وای این کارها رو هم دارم؟
باز خوبه از وقتت مفید استفاده می کنی،خیلی خوبه،خیلی!
آخی ما هم مسافرت نرفتیم...این دانای بگم چی،همۀ سفرهاشون تهنایی رفت
خوش باشی،خوشحالم که دوباره می نویسی،اینجا بدجور ساکت مونده بود،آپدیتمون کن هر چند وقت خانوم،دلمون تنگ می شه ها،خدایی!

سلام:)
باتری اتمی رو من نصبه آره دیگه برناممو سنگین میکنم میام غرهاشو اینجا میزنم:))
ممنونم
انشالله جور بشه یه سفر تووپ برید ولی فکر کنم مسافرت رفتن ما دیگه پرید تا عید ..
آره ...دوست ندارم ساکت بمونه...ممنونم با تشویق های شما بیشتر به نوشتن مشتاق میشم

نل جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 14:24

خب من مشهدم..برم حرم برات دعا میکنم

چه کامنت خوبی....
چقدرررر خوشحال شدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.