crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

62

سلام:)

امروز انتخاب واحد حسابی منو کفری کرده بود.... به خاطر چند تا مشکل مجبور شدم صدبار برم تو صفحه و دوباره از اول انتخاب رشته کنم

ولی خداروشکر تموم شد

دیروز با آیدا بودم

فیلم lion رو دیدیم خیلی دوست داشتم! وقت داشتین و حوصله ببینین... و جالب ترشم اینه که براساس یه داستان واقعی هستش و در آخر اون آدم واقعی ها که اون داستان رو براشون رخ داده نشون میده可愛いやつ のデコメ絵文字   خب دیگه... یکی درب دهان منو ببنده اسپویل نکنم

بعدش با آیدا رفتیم کلاس فرانسه اون رفت سر کلاس منم کتاب کمدی انسانی رو که از آیدا قرض گرفتم رو خوندم بعدشم بعد کلاس رفتیم قهوه زدیم بر بدن و گل گفتیم و گل شنیدیمスマイル シリーズ のデコメ絵文字スマイル シリーズ のデコメ絵文字



نظرات 5 + ارسال نظر
Pardis سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 19:08 http://www.lostheaven77.blogfa.com

سلام زهراجان مرسی که راهنماییم کردی:)
امروز رفتم کافی نت ثبت نام کردم:)

سلام عزیزم:)
خواهش میکنم کاری نکردم
به ایشالله به سلامتیمبارکه

Pardis شنبه 25 شهریور 1396 ساعت 17:31 http://www.lostheaven77.blogfa.com

سلام عزیزم:)
پرستاری نهاوند قبول شدم ولی نمیدونم باید چجوری ثبت نام کنم امروز از دانشگاه پرسیدم گفتن فعلا فقط ثبت نام اینترنتی کنید ولی من نمیدونم تو کدوم سایت و چجوری ثبت نام کنم میشه راهنماییم کنی

سلاااام:)
بهههههه بههه مبارکا باشه ایشالله
ایشالله به سلامتی.خیلی خوشحال شدم
برای ثبت نام اینترنتی باید کافی نت بری چون نیاز به اسکن مدارک وعکس داری و از طرفی اونا وارد ترن 3 سوته انجام میدن ... چون منم ثبت نامم رو کافی نت انجام دادم
حالا خودت اگه بخوای بری مدارک لازم رو ببینی اول گوگل سرچ میکنی دانشگاه پیراپزشکی نهاوند بعد یه قسمت سمت راست سایت هست نوشته سامانه اموزشی(آخرین قسمته)اونو بزن
من الان رفتم نوشته ثبت نام اینترنتی از یک شنبه بعد زیرش مدارک مورد نیاز رو هم نوشته اونارو همه از قبل آماده کن و به امید خدا برو کافی نت

سوداگر پنج‌شنبه 23 شهریور 1396 ساعت 23:27

نه ناسپاس نیستی...هر چیزی رو باید در زمان خودش مقایسه کرد...دلیل نمی شه چون الان اینترنت هست آدم دچار دردسر نشه...شاید نباید مقایسه می کردم،هدفم این نبود که بگم دردسر هات کمتر بودن خانومی

بله بله
اختیار دارید ...میفهمم منظورتون رو

سوداگر دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 15:23

سلام،خوبی؟
خب در مقایسه با ما که انتخاب واحدهامون حضوری بود و گاهی باید بین دو ساختمون رفت و آمد می کردیم و حتما امضای استاد راهنمامون رو می گرفتیم شما ها دردسر کمتری دارین...این اینترنتی شدن خیلی کارها رو راحت تر کرده...گاهی انتخاب واحد می کردیم ولی استادمون نبود امضاء کنه،گاهی باید برای اطلاع از ارائه شدن یا نشدن یه درسی می رفتیم استاد درس رو ببنیم و اتاقش در یه ساختمون دیگه بود و...کلا یادش به خیر،همین ها بعدا خاطره می شه
کلاس فرانسوی...آخ که اگه وقت کنم حتما زبان فرانسویم هم تکمیل می کنم،این ژاپنیه رو به یه جایی برسونم ،فرانسوی روی شاخشه...خوبه همه تون کلاس می رین و مطالعه می کنین...آفرین

سلام :)
با خوندن خاطرتون فهمیدم چقدر ناسپاسم خدایی:)))
آره خیلی خوبه من که خیلی دوس دارم...حتما فکر خوبیه
ممنونم

. دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 13:25

همیشه به شادی

مرررسی و ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.