crazy letters:)
crazy letters:)

crazy letters:)

63

سلام:)

نت خونه تموم شده و مدیونید اگه فکر کنید تقصیر منه که همش 3 سوته تموم میشه:))راستش خیلی حال نمیکنم با گوشی بنویسم اصن وبلاگ رو باید با صدای چلیک چلیک کیبورد آپ کرد(قال زهرا)

این چندروزه همش درگیر خوابگاه و جمع آوری وسیله هام بودم..یه سری شونو بردیم تخت و اتاقمم مشخص شد...درگیری های که سر اتاق داشتیم با ترم بالایی ها بماند که خودش یه کتابه

کلاسا از یک مـهر شروع میشن...

دیگه این روزا باید برگردم

نظرات 2 + ارسال نظر
Pardis چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 09:19 http://www.lostheaven77.blogfa.com

امروز یکی از دوستام اومده بود مسخره کردن که خجالت نمیکشی از 1 مهر بری دانشگاه

آرره همین الانشم همه به من میگن هفته اول نری مسخره ت میکنن جدا از شاخ بازی درآوردن و جوسازی که میشه بنظرم چون شما ترم اولی هستی روز اول دانشگاهت رو برو چون برات تازگی داره و دیگه تکرار نمیشه...بنظرم خاطره اون روز و آدمایی رو که دیدی و نظراتی که راجبشون داشتی روهم بنویس چون بعدا از خوندنشون واقعا لذت میبری
حالا اگه دیدی خیلی خلوته و تق و لقه روز دوم سوم رو نرو

سوداگر سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 23:09

سلام
قال زهرا عالی بود،کلی خندیدم! ولی راست گفتی،اصلا کیبورد یه مزۀ دیگه داره،من که خیلی دوس می دارم!
خب خانوم ایشالا که شروع سال دوم برات سرشار از خاطرات خوب و موفقیتهای جدید باشه...به این ترتیب اینجا باز مدتی تنها می مونه ولی خب مثل همیشه منتظرم که بیای و از حال و روزت تعریف کنی...مواظب خودت باش،احتمالا از امسال درسهات کمی سخت تر بشن،امیدوارم خوب برنامه ریزی کنی برای همه چیز...مواظب خودت باش و بی خبر نذار

سلام:)
اوهوم منم
متشکرم مرسی از دعای خوب شما
بله همینطوره.چشم حتمااا سعی میکنم زود به زود آپ کنم
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.